Ik heb vandaag voor het eerst gekeken en moet eerlijk bekennen dat het niet helemaal mijn programma is. Er wordt een hoop mysterieus gesproken over een nomadenvolk en over iets dat ze moeten ontrafelen, maar ondertussen gebeurd er nauwelijks iets. Ik werd er niet veel wijzer van eerlijk gezegd
Mee eens, ik vind TI ook een beetje tegenslaan. Ik had er meer van verwacht en dat is tot op heden nog niet uitgekomen.... Maar ik blijf wel kijken om te achterhalen wat nou het mysterie van de zeenomaden is.
Ik vind ER meer lopen. Van meningsverschillen, ruzies en zien te overleven vlieg je naar de 1e proef, daarna weer naar wat survivalactie en naar proef 2. En daarna de stemming. Ik heb bij ER nooit het idee het *komt er nog eens wat van* en dat heb ik bij TI helaas nog te vaak. Te vaak herhaalde zinnen maakt het dat ik vaak zoiets heb *dat kennen we al....volgende stuk graag* en dat is wel jammer.
Er zit weinig actie in, ook tussen de kandidaten zelf. Ze lijken allemaal vrij goed met elkaar op te kunnen schieten, op Pascal na. Maar zelf daar zien we geen spectaculaire beelden van. Het mag van mij wat meer gaan knetteren hoor....
Ik denk dat dit ook de reden is dat TI niet storm loopt met kijkers. Het had in mijn ogen beter opgezet kunnen worden. Vlotter en interessanter.