Auteur Topic: Geef je mening over Terra Incognita...  (gelezen 100995 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #40 Gepost op: 11-08-2005, 23:09:44 »
Wat zijn de redenen dat de trailer van de site moest? :( is tog alleen maar reclame voor hun programma? :S

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #41 Gepost op: 11-08-2005, 23:19:06 »
Dat zou ik ook zeggen, maar klaarblijkelijk is de bescherming van de rechten belangrijker/noodzakelijker voor SBS dan het promoten van het programma. Overigens hebben we inmiddels bij SBS het verzoek neergelegd om de promo alsnog online te mogen zetten. Laten we hopen dat hier nog iets uitkomt. Wordt vervolgd.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #42 Gepost op: 11-08-2005, 23:24:05 »
Dat zou ik ook zeggen, maar klaarblijkelijk is de bescherming van de rechten belangrijker/noodzakelijker voor SBS dan het promoten van het programma. Overigens hebben we inmiddels bij SBS het verzoek neergelegd om de promo alsnog online te mogen zetten. Laten we hopen dat hier nog iets uitkomt. Wordt vervolgd.

...

*snapt sbs niet*

nouja om maar niet te zeggen 'typisch sbs'... gelukkig heb ik de trailer al gezien maar wilde m eigk nog wel n x zien :( Iemand opgeslagen toevallig?

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #43 Gepost op: 11-08-2005, 23:42:28 »
Nouja laat maar... ;D

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #44 Gepost op: 11-08-2005, 23:43:13 »
Naja, we leven in tijden waarin organisaties (en vooral media-organisaties) op hun juridische strepen moeten staan. Waarschijnlijk meer dan ze zelf zouden willen. Dat geldt niet alleen voor SBS. Helaas is de consequentie ervan dat fansites zoals TerraIncognita.tv hierdoor beperkt worden in hun fan-zijn. Een trailer zou rechtenvrij moeten zijn naar mijn mening, of in elk geval gebruikt moeten kunnen worden voor niet-commerciële doeleinden. Je zou zeggen dat dat mogelijk zou moeten zijn, maar ik kan moeilijk in de juridsche schoenen van SBS staan...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #45 Gepost op: 11-08-2005, 23:47:49 »
ben t helemaal met je eens... een trailer moet mensen trekken, zoveel mogelijk verspreiden zou je zeggen...

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #46 Gepost op: 12-08-2005, 12:37:13 »
ik denk dat het een goed programma wordt. De (oude)makers van expeditie robinson zouden toch niet opeens een slecht programma maken, nadat ze alleen maar goede programma's hebben gemaakt. Bij Talpa moeten ze eerst nog laten zien of ze iets boeiends van ER kunnen maken.
 ik ben in elk geval benieuwd naar de resultaten.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #47 Gepost op: 12-08-2005, 22:19:11 »
ben t helemaal met je eens... een trailer moet mensen trekken, zoveel mogelijk verspreiden zou je zeggen...

Dat is zo maar het heeft ook te maken met de rechten van de productie maatschappij.

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #48 Gepost op: 12-08-2005, 23:12:29 »
Bij Talpa moeten ze eerst nog laten zien of ze iets boeiends van ER kunnen maken.

"Alles is met geld te koop, zo ook creative breinen", aldus John is de...Mol? ;) ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 12-08-2005, 23:14:20 door _Luc_ »

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #49 Gepost op: 12-08-2005, 23:41:27 »
vind het lettertype van het logo wel een beetje widm-achtig!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #50 Gepost op: 13-08-2005, 01:01:13 »
vind het lettertype van het logo wel een beetje widm-achtig!


::rofl::

Laat ik dat nou net ook vanavond gezegd en gedacht hebben ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

WorldExpress

  • Gast
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #51 Gepost op: 13-08-2005, 13:04:43 »
*komt net tot een ontdekking*

Ik was dus gisteren in de efteling...en die stem van die oude knakker van villa-volta (dat ronddraaiende huis) is dezelfde als die van de trailer  ::oink:: ::rofl:: Vandaar dat t zo sprookjesachtig bekend leek  ::trots::


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #52 Gepost op: 13-08-2005, 13:13:51 »
die stem van die oude knakker van villa-volta (dat ronddraaiende huis) is dezelfde als die van de trailer 
Ik vondt al dat die stem me al heel bekend in de oren klonk maar ik kon al niet thuis brengen waar van..
Die stem hoor je ook vaak bij reclame spotjes op tv en radio.
Kan even niet op komen welke dat ook al weer zijn..

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #53 Gepost op: 13-08-2005, 13:47:49 »
"Alles is met geld te koop, zo ook creative breinen", aldus John is de...Mol? ;) ::tandpastasmiley::
Waarmee natuurlijk niet gezegd is, dat John de Mol het in zijn hoofd zou halen om deze mensen te kopen. Programma's door creatieve mensen gemaakt kan John aan de straatstenen Talpa kijkertjes niet kwijt.  ;D

We hebben het overigens nog altijd over de man die graag vertelt, dat hij bij de opstart van Endemol tegen Joop van de Ende zei, als ze zoals gewoonlijk nog als laatste op het bedrijf aanwezig waren: "Kom op, Joop, we doen nog even alle lichten uit (die slordige medewerkers hadden laten branden). Die centjes zijn tenslotte als eerste verdiend."

Bovendien is er geen twijfel over dat hij meent dat het niet zozeer om creativiteit pur sang gaat maar om het aanvoelen wat het grote kijkerspubliek wil zien. Dat is nou net de passie van John de Mol zelf en dat laat hij echt niet aan anderen over.

Net5 geeft aan voor een specifieke doelgroep te kiezen. Terra Incognita is daar volgens Net5 een belangrijk speerpunt in. Ik vraag me af of deze doelgroep wel groot genoeg is. Maar misschien heeft deze doelgroep een zuigende werking op andere doelgroepen.  ;D ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-08-2005, 18:41:23 door Castor_en_Pollux »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #54 Gepost op: 13-08-2005, 18:33:11 »
De stem is volgens mij Hero Muller. Hij's ongetwijfeld bekend onder de soapies want hij zat in ONM en GTST. Hij heeft verder een hoop series, tekenfilms en films gedaan.


Maar meestal heeft'ie een baard.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #55 Gepost op: 14-08-2005, 09:48:03 »
*komt net tot een ontdekking*
Ik was dus gisteren in de efteling...en die stem van die oude knakker van villa-volta (dat ronddraaiende huis) is dezelfde als die van de trailer  ::oink:: ::rofl:: Vandaar dat t zo sprookjesachtig bekend leek  ::trots::

Die 'ouwe knakker' is Jules Croiset.   ::rofl::
De stem van Jules Croiset
(overigens een mooi stukje tekst uit de Aeneas van Vergilius).

Zou (een stem als die van) bokkenrijder Hugo aantrekkingskracht uitoefenen op de doelgroep?   :o  ;)

Misschien is het uiteindelijk een kwestie van hoe je iemand neerzet of hoe iemand zichzelf neerzet? Ik heb de indruk dat Roos in België een iets ander 'profiel' heeft.

Roos als covergirl op de Humo

« Laatst bewerkt op: 14-08-2005, 10:14:41 door Castor_en_Pollux »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #56 Gepost op: 14-08-2005, 10:38:17 »
Op die cover ziet ze er meer uit als de bad girl die ze in Eden (rockgroep) was.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #57 Gepost op: 14-08-2005, 16:54:12 »
Op die cover ziet ze er meer uit als de bad girl die ze in Eden (rockgroep) was.
Het is de editie van maart 2004 (nee, ik ken ze niet uit m'n hoofd, gewoon goed lezen ;))
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #58 Gepost op: 14-08-2005, 17:11:24 »
Het is de editie van maart 2004 (nee, ik ken ze niet uit m'n hoofd, gewoon goed lezen ;))

 ::vergroot:: ::rofl::
En alleen voor de datum gebruikt........

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je mening over Terra Incognita...
« Reactie #59 Gepost op: 14-08-2005, 17:16:20 »
Het is de editie van maart 2004 (nee, ik ken ze niet uit m'n hoofd, gewoon goed lezen ;))
I know, had het ook gelezen, anders had ik gepost "Dat was van toen ze nog in Eden zat!  ::oink::" :p

Maar Eden is al langer geleden dan 2004.