Auteur Topic: De Finale  (gelezen 23408 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #20 Gepost op: 29-11-2005, 16:04:18 »
Vond er niks aan ::niet-ok::
Weinig spectaculaire dingen, heel saai decor trouwens en dan komt er ook nog om haverklap dat je moet bellen, en dan hebben ze ook nog die dominovrouw ingehuurd die superirritant is  ::niet-ok::
Ik heb het niet gemerkt dat de show niet live is, maar dat zou zeker kunnen, want aan het einde zegt Pascal:'Pattrick, Gianni proost!', en minder dan een seconde dat hij dat begint te zeggen wordt hij in beeld gebracht.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Finale
« Reactie #21 Gepost op: 29-11-2005, 17:08:25 »
Die dominotrien is volgens mij begonnen bij de belspelletjes. Dus wel op haar plaats :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #22 Gepost op: 29-11-2005, 17:25:38 »
Die dominotrien is volgens mij begonnen bij de belspelletjes. Dus wel op haar plaats :P
Jah ik had haar gister ook gezien :P ::)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Finale
« Reactie #23 Gepost op: 29-11-2005, 17:59:04 »
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
vond het eerlijk gezegd nog erger dan ik had verwacht!!  :o ::niet-ok:: ::ohno:: ::slaap:: ::slaap:: ::slaap:: ::kots::
wat een zwakke vertoning!! Heb gisteravond laat pas kunnen kijken; behoorlijke anticlimax  :\'( :(

en dan te bedenken dat mensen de voorgaande afl. al traag en saai vonden pfff  ::) :-X
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #24 Gepost op: 2-12-2005, 21:25:14 »
Vond er ook niet veel aan. En bij ons waren het "Je moet sms'en" en de tussenstanden er niet bij. Omdat het toen toch al beslist was.
En het was bij ons dus duidelijk niet live natuurlijk, maar in Nederland waarschijnlijk ook niet helemaal.

Evenmin als dat de ER finale live was, trouwens. Dat wordt 'live on tape' opgenomen 's middags, zodat ze nog kunenn knippen en aan kunnen passen. Vervolgens worden 's avonds die stukjes uitgezonden en enkel het "kijken naar de tussenstand van het sms'en" is dan live. Zo werd het destijds in een finale van ER ook gedaan. En dat zag je nu ook in ER trouwens. Marnix die vol tranen zat, vervolgens gingen ze de tussenstand bekijken en alles was al helemaal droog, zelfs geen rode oogjes meer.

Of, wat ook nog kan zijn, ze hebben de beide scenario's gespeeld. Dat ofwel Gianni wint ofwel Patrick. Dat hebben ze ook eens bij ER gedaan (waar het publiek Derek, Kristina of Olivier als favoriet kon kiezen en die won dan een reis). Toen deden ze zes opnames. Drie waarbij Roos zei dat Derek, of Olivier of Kristina de winnaar was. En drie waarbij Ernst-Paul dat zei voor Nederland.

tv is fake. :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #25 Gepost op: 6-12-2005, 19:19:19 »