Auteur Topic: Stel je vragen aan Sarah!  (gelezen 17325 keer)

Offline sarah....

  • Forumlid
Stel je vragen aan Sarah!
« Gepost op: 16-09-2005, 18:24:39 »
hoi hoi allemaal...
ik ben het met joosje en remco eens dat het een toffe site is ...fijn om op deze manier ook alles te kunnen volgen!!!
dus als jullie vragen hebben ....SHOOT!!!
 8)
en this idd "sarah" ...zou jij toch moeten weten hé snoepie !!  ;D


Lorelei: topic gesplitst en foto toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 17-09-2005, 03:40:41 door Lorelei »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2005, 04:41:45 »
Hoi Sarah!  ;D

Jij ook van harte welkom hier op ons forum! Tevens bedankt voor de tijd die je maakt om onze vragen te beantwoorden!  ::ok::

Ten eerste, echt heel goed vwb je prestatie en promotie naar Koh Muk! Wat er verder ook gebeurt in het verdere verloop van de serie, dat was toch een exercitie in zelfoverwinning en grensverlegging ::ok::

In een interview met Radiovisie zeg je o.a. : "De emoties tijdens Terra Incognita waren ook 1000x harder. Wanneer je jezelf goed voelt, voel je je ook heel euforisch. Wanneer je jezelf slecht voelt, zit je zwaar in de put."

In hoeverre heeft die factor van extremer voelen van alle emoties een rol gespeeld bij je grensverleggende ervaring waardoor je promoveerde? Je voelde de druk zwaar wegen, en ging er toch voor- was dat toch voornamelijk gedrevenheid in het spel of eerder vastbeslotenheid om die streep te zetten, zoals je zelf aangaf, onder bepaalde dingen? In hoeverre voel je in zo'n situatie nog controle over die emotionele cocktail die van het ene uiterste in het andere kan schieten?

Je hebt er ook voor gekozen een openhartig gesprek aan te gaan met oa Machteld hierover. Daarmee stelde je je wel ook heel kwetsbaar op in zekere zin en dat vereiste veel vertrouwen in die situatie zou ik me kunnen voorstellen. Tenslotte word je omringd door in feite nog vreemden en ben je met zijn allen in een felle competitie in het spel. Wat heeft je ertoe doen besluiten dat te doen?
« Laatst bewerkt op: 17-09-2005, 04:47:53 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2005, 08:50:14 »
Ik heb eigenlijk geen vraag aan Sarah, Ik wil alleen zeggen dat ik veel bewondering voor je heb! Zet hem op!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2005, 16:45:20 »
 ::zwaai:: Sarah wat vond je van het spel en van de kandidaten heb je nog contact met de kandidaten na Terra Incognita? Ik wil je even zeggen dat ik je een geweldige kandidaat vindt petje af  ::ok:: ::ok:: Groetjes , Nicky  ::joehoe::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #4 Gepost op: 21-09-2005, 16:21:23 »
Wat was voor jouw eigen gevoel het moeilijkste moment in TI (tot wat wij hebben gezien dan  ;) )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #5 Gepost op: 24-09-2005, 20:01:49 »
Met welke doelstelling ging je TI in?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #6 Gepost op: 29-09-2005, 00:43:31 »
Net5/ Sbs heeft verzocht om de kandidaten niet op het forum vragen te laten beantwoorden. Zij hebben wel de mogelijkheid geboden een eventuele chatsessie te organiseren met de kandidaat als hij/ zij dit wil.

Blijf dus vooral je vragen verzamelen, hopelijk kunnen ze dan later alsnog worden beantwoord ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #7 Gepost op: 29-09-2005, 20:00:04 »
Net5/ Sbs heeft verzocht om de kandidaten niet op het forum vragen te laten beantwoorden.
::niet-ok:: Errug jammer... lijkt me toch vrij onschuldig een paar vraagjes beantwoorden, de kandidaten lijken me zelf wel in te kunnen schatten wat spoilers zijn en wat niet. ::) Maar de chat maakt het weer een beetje goed. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2005, 23:07:02 »
::niet-ok:: Errug jammer... lijkt me toch vrij onschuldig een paar vraagjes beantwoorden, de kandidaten lijken me zelf wel in te kunnen schatten wat spoilers zijn en wat niet. ::) Maar de chat maakt het weer een beetje goed. ;)

Idd vind het toch jammer  :-\\ :\'(