Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 17340 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 18-09-2005, 22:54:32 »
Toch nog gerechtigheid ook in wie er degradeerde.. ik zat echt te hopen, Bob please blijf staan en verlos ons van dit gekwezel op Koh Muk  :-X
::jaja:: :-X

Dus volgende week gaan ze Rang Nok ontdekken. Het aantal mensen wat een kans krijgt om nog te promoveren wordt wel steeds kleiner, want zoals gezegd zijn zei die er al geweest zijn kansloos. Wel vermoedt ik dat Pascal wel in staat zou zijn zich op te offeren overigens...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 18-09-2005, 22:55:59 »
De promotieproef was overigens erg leuk gedaan ook, maar was wel heel blij dat Roos even een vertaling gaf van het onverstaanbare gebrabbel. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 18-09-2005, 22:56:04 »
::jaja:: :-X

Dus volgende week gaan ze Rang Nok ontdekken. Het aantal mensen wat een kans krijgt om nog te promoveren wordt wel steeds kleiner, want zoals gezegd zijn zei die er al geweest zijn kansloos. Wel vermoedt ik dat Pascal wel in staat zou zijn zich op te offeren overigens...

Hehe sja ja als je jezelf toch kansloos vindt ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 18-09-2005, 22:56:39 »
De promotieproef was overigens erg leuk gedaan ook, maar was wel heel blij dat Roos even een vertaling gaf van het onverstaanbare gebrabbel. ;)

Hehe ja het had wel wat weg van een 1001 arabische nachten sprookje vond ik ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 18-09-2005, 23:01:07 »
Inderdaad een leuke proef.
De eerste vooral.
het wordt steeds spannender, er zijn steeds minder kansen om verder in het spel te komen. ::tandpastasmiley::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 18-09-2005, 23:03:43 »
Vond die tweede ook wel wat hebben.. Bob biedt een leuk uitzicht sws  ::hypocriet::

En het is altijd leuk een duidelijke favoriet te hebben voor jezelf  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 18-09-2005, 23:04:00 »
Hehe sja ja als je jezelf toch kansloos vindt ;)
Daarom. ;)

Ik vind het wel heel mooi dat de groepsverdeling op het vasteland steeds anders is, waardoor iemand toch nog een soort van kans houdt op promotie. Door het mixen heb je steeds vrij gemengde groepen waarin zeker niet altijd alleen de sterken in zitten. ::ok::

Ik vond het ook wel vaag dat Pascal daar met 2e graads brandwonden alleen in een zwembroekje in de volle zon gaat staan, doe dan een doek om ofzo anders blijft er helemaal geen vocht meer over daalk. :o
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 18-09-2005, 23:07:07 »
Daarom. ;)

Ik vind het wel heel mooi dat de groepsverdeling op het vasteland steeds anders is, waardoor iemand toch nog een soort van kans houdt op promotie. Door het mixen heb je steeds vrij gemengde groepen waarin zeker niet altijd alleen de sterken in zitten. ::ok::
Ja da's waar heeft wel iets democratisch dan ook, omdat je niet op één front beoordeeld wordt ook :) Je houdt natuurlijk toch wel dat sommige mensen meer aan elkaar 'hangen' en eerder voor mensen kiezen die hen meer liggen.

Citaat
Ik vond het ook wel vaag dat Pascal daar met 2e graads brandwonden alleen in een zwembroekje in de volle zon gaat staan, doe dan een doek om ofzo anders blijft er helemaal geen vocht meer over daalk. :o

 ::rofl:: :-X Sja weet niet slachtofferrol die hij helemaal op zich lijkt te hebben genomen  ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 18-09-2005, 23:11:16 »
Vond die tweede ook wel wat hebben.. Bob biedt een leuk uitzicht sws  ::hypocriet::
Geen verstand van... zette je daar nou een mooie vrouw neer... ;)

Citaat
En het is altijd leuk een duidelijke favoriet te hebben voor jezelf  ;D
Dat maakt de proef absoluut spannender ja. Dan zit je toch heel erg te hopen dat je favoriet wint. :)

Ja da's waar heeft wel iets democratisch dan ook, omdat je niet op één front beoordeeld wordt ook :) Je houdt natuurlijk toch wel dat sommige mensen meer aan elkaar 'hangen' en eerder voor mensen kiezen die hen meer liggen.
Jawel, maar die groepen mensen die aan elkaar 'hangen' worden ook regelmatig in stukken gesplitst zodat het niet perse veel tegen 1 wordt.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 18-09-2005, 23:13:14 »
::rofl:: :-X Sja weet niet slachtofferrol die hij helemaal op zich lijkt te hebben genomen  ::ohno::

Ik hoop dat Pascal zich volgende week opoffert, da's volgens mij beter voor iedereen. Hij is nu niet blij, z'n medespelers niet en de kijkerdeze in iigook niet. Hij lijkt sowieso de eindstreep niet te halen met dat zwijgende gesjok  ;)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 18-09-2005, 23:19:40 »
Ik hoop dat Pascal zich volgende week opoffert, da's volgens mij beter voor iedereen. Hij is nu niet blij, z'n medespelers niet en de kijkerdeze in iigook niet. Hij lijkt sowieso de eindstreep niet te halen met dat zwijgende gesjok  ;)

Hehe hier sluit ik me wel bij aan.. ik was echt wel blij dat ie van Koh Muk wegging, ik dacht echt, nog 9 afleveringen hier zo prominent tegenaan kijken trek ik niet  ::ohno:: :-X

Bovendien lijkt hij zelf ook niet erg gelukkig daar in die groep nee.. vraag me af hoe dat gaat lopen op het vasteland  ::)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 18-09-2005, 23:23:21 »
Bovendien lijkt hij zelf ook niet erg gelukkig daar in die groep nee.. vraag me af hoe dat gaat lopen op het vasteland  ::)
Ja, inderdaad. Ze lijken er daar toch wat meer op te letten ook, kijk bijvoorbeeld maar naar Lisa. Ik vind dat er op Koh Muk meer een eenheid is dan op het vasteland waar je de "emo-groep" en de "no-nonsense-groep" hebt (of hoe het ook werd genoemd ;)).
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 18-09-2005, 23:23:47 »
vraag me af hoe dat gaat lopen op het vasteland  ::)

Als ie zich zo chagrijnig blijft afzonderen zal ook die groep m niet trekken denk ik. Maar misschien krijgen ze wel zo'n hekel aan hem dat ze hem unaniem laten promoveren, zodat ze weer van um af zijn   ;)  Toch een slimme tactiek dus!
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2005, 23:24:32 »
Maar misschien krijgen ze wel zo'n hekel aan hem dat ze hem unaniem laten promoveren, zodat ze weer van um af zijn   ;)  Toch een slimme tactiek dus!
Hahaha, wie weet. Ik denk dan eerder dat ze hem over zullen halen om zich op te offeren voor een ander...

arme Pascal als hij hier meeleest... :-[
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 18-09-2005, 23:28:24 »
arme Pascal als hij hier meeleest... :-[

Hmm, da's ook wel een beetje sneu natuurlijk. Maar ik zou ut echt een hele goeie tactiek vinden hoor, Pascal  ::ok::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 19-09-2005, 08:45:10 »
Paskal is voorlopig voor mij een van de weinige redenen om te blijven kijken naar Terra.  Naast Art natuurlijk.... ::love::
Ik ben benieuwd wat hij volgende week gaat doen op dat lage niveau. Verder vond ik ook deze aflevering als ik heel eerlijk ben een beetje saai. Ik snap nog steeds niet zo goed waar dat promoveren en degraderen nou eigenlijk op slaat. Hopelijk wordt dat snel ietsje duidelijker. Of misschien ben ik wel gewoon te dom voor dit programma.  ::)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 19-09-2005, 10:27:03 »
, want zoals gezegd zijn zei die er al geweest zijn kansloos.
Hmm, misschien niet helemaal. Zou het niet leuk zijn als ze ook eens verdeeld worden in bijvoorbeeld een groep van 4 gedegradeerden, en twee andere groepen van 4. Als dan de groep gedegradeerden wint, kan er toch nog iemand terug.
Of als bijvoorbeeld 4 gedegradeerden in één groep van 6 zitten. Dan is er toch nog wel kans dat de gedegradeerden elkaar zullen steunen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 19-09-2005, 12:17:21 »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 19-09-2005, 16:39:13 »
Hmm, misschien niet helemaal. Zou het niet leuk zijn als ze ook eens verdeeld worden in bijvoorbeeld een groep van 4 gedegradeerden, en twee andere groepen van 4. Als dan de groep gedegradeerden wint, kan er toch nog iemand terug.
Of als bijvoorbeeld 4 gedegradeerden in één groep van 6 zitten. Dan is er toch nog wel kans dat de gedegradeerden elkaar zullen steunen.
Dat is zeker waar ja. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 19-09-2005, 17:53:42 »
Wat me wel op is gevallen is dat Bob in aflevering 1 werd gepromoverd en in aflevering 2 door het levenswiel werd aangewezen. In diezelfde aflevering wordt Sarah gepromoveerd en die wordt in aflevering 3 aangewezen door het levenswiel. Als Steve nu volgende keer wordt aangewezen door het levenswiel begint het verdacht te worden. ::vergroot:: ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)