Auteur Topic: Terra Incognita Pool  (gelezen 124562 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #120 Gepost op: 29-09-2005, 21:07:43 »
  ::rofl:: heb ik alles goed,moet je niet kiezen,krijg je gewoon alles  >:D >:D >:D
Hahaha, je bent goedgevig. :P ;) ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #121 Gepost op: 2-10-2005, 22:45:33 »
Dit wordt hopenloos... m'n winnaar van het spel is er mee gestopt... :\'(
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #122 Gepost op: 2-10-2005, 22:52:17 »
Bob en Maarten hadden de duellisten geweest. Echter heeft er niemand geduelleerd en dus ook is er hierdoor niemand gedegradeerd. Zowel Josha als Macheld werden gepromoveerd. Hierdoor is de tussenstand weer beschikbaar. Hier kan je tevens nazien welke antwoorden punten hebben opgeleverd.

Het stemmen is nog niet mogelijk vanwege de wending in het spel, we proberen dit zo spoedig mogelijk in orde te maken.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #123 Gepost op: 2-10-2005, 22:55:25 »
Toch weer een paar puntjes gesprokkeld in deze zeer onvoorspelbare pool  ;) >:D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #124 Gepost op: 2-10-2005, 22:57:32 »
Nee, het is me weer gelukt om 0 punten te scoren en m'n winnaar van de eerste 5 afleveringen (of iig 4 van de 5) is naar huis toe... Ik ga voor de troostprijs denk ik maar. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #125 Gepost op: 2-10-2005, 22:59:13 »
Nee, het is me weer gelukt om 0 punten te scoren en m'n winnaar van de eerste 5 afleveringen (of iig 4 van de 5) is naar huis toe... Ik ga voor de troostprijs denk ik maar. ;)

::rofl::

Ik stuur Roos of Art wel een mailtje om te vragen of ze nog een schelp hebben liggen met 'Poodleprize' erop ;D ::hug::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #126 Gepost op: 2-10-2005, 23:03:29 »
Ik stuur Roos of Art wel een mailtje om te vragen of ze nog een schelp hebben liggen met 'Poodleprize' erop ;D ::hug::
::rofl:: Mss heb ik daar met het ene goede antwoord tot nu toe al wel teveel punten mee verzameld. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #127 Gepost op: 2-10-2005, 23:04:40 »
::rofl:: Mss heb ik daar met het ene goede antwoord tot nu toe al wel teveel punten mee verzameld. ;)

::hug:: ::hug:: nieuwe ronde nieuwe kansen .. don't despair ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #128 Gepost op: 4-10-2005, 21:03:33 »
En er kan weer gestemd worden. Deze week in ietwat gewijzigde vorm dan tot nu toe.

Voor deze aflevering is het mogelijk om te 'gokken' wie de eerste bewoner/bewoonster van Rang Nok wordt, evenals de eventuele andere duellist om de positie op Rang Nok en natuurlijk de winnaar van dit duel.

Wees er snel bij want de pool sluit alweer over 2 dagen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #129 Gepost op: 4-10-2005, 21:08:31 »
Voor deze aflevering is het mogelijk om te 'gokken' wie de eerste bewoner/bewoonster van Rang Nok wordt, evenals de eventuele andere duellist om de positie op Rang Nok en natuurlijk de winnaar van dit duel.
Is de winnaar van het duel niet automatisch ook de eerste bewoner van Rang Nok?  ???

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #130 Gepost op: 4-10-2005, 21:13:10 »
Is de winnaar van het duel niet automatisch ook de eerste bewoner van Rang Nok?  ???
Natuurlijk weten we niks zeker. Maar met deze quote over volgende week verwachten we van niet.

Citaat
'En dan is het grote moment aangebroken. De spelers op het eiland Koh Muk mogen 1 speler uitkiezen, die het volgens de anderen verdient om door te stoten naar het ultieme avontuur. Die speler zet een reuzenstap verder in de Onbekende Wereld én in de ontrafeling van het Mysterie van Rang Nok…het antwoord op de vraag waarom de zeenomaden zich steeds dieper terugtrekken in de Zee van Andaman.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #131 Gepost op: 5-10-2005, 23:38:40 »
Zou het niet beter zijn om bij de pool vragen te stellen als: "welke vier kandidaten vallen af?" ik zou zeggen: Lex, Jeannette, Remco en Marina
wat dan dus vanzelf zou betekenen dat, Steve, Lisa, Paulo, Els en Patrick, doorgaan naar Koh Muk  ;)  ::helderziend::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #132 Gepost op: 6-10-2005, 01:16:52 »
Zou het niet beter zijn om bij de pool vragen te stellen als: "welke vier kandidaten vallen af?"

Caddie da's niet haalbaar, dan zou je hetzij x aantal opties met 4 kandidaten die weggaan danwel de vijf die doorgaan moeten geven, danwel 4 vragen apart moeten stellen.

De bedoeling is dat de vragen wel enigszins gestandaardiseerd blijven ook voor de toekomstige pools, al maken ze het bij Terra lastig ivm voorspelbaarheid ;)

Citaat
ik zou zeggen: Lex, Jeannette, Remco en Marina
wat dan dus vanzelf zou betekenen dat, Steve, Lisa, Paulo, Els en Patrick, doorgaan naar Koh Muk  ;)  ::helderziend::

Ik zou zeggen bekijk een en ander eens opnieuw, en poets die bol maar even op, ik heb een vermoeden dat de predictie iets anders uitvalt -niet veel, wel iets  ::) ::helderziend:: :-X

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #133 Gepost op: 6-10-2005, 12:06:17 »
Maar waarom 4 afvallers en niet meer?
Ik heb namelijk niet het idee dat er zoveel doorgaan naar Koh Muk. Ik vind 5 wel erg veel.

Zo denk ik niet dat Steve en Paulo door zullen gaan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #134 Gepost op: 6-10-2005, 12:10:04 »
Maar waarom 4 afvallers en niet meer?
Ik heb namelijk niet het idee dat er zoveel doorgaan naar Koh Muk. Ik vind 5 wel erg veel.

Zo denk ik niet dat Steve en Paulo door zullen gaan.

Tja Cynneke dit is wat er in de sneak stond ;) 5 die doorgaan ,  4 die afvallen ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #135 Gepost op: 6-10-2005, 17:22:00 »
Ik zat vanmiddag de Veronica gids te lezen en daar stond een stukje bij zondag over TI. Daarin stond dat er maar 3 van het laagste niveau doormogen en dat de rest afvalt.
We zijn het stukje aan het scannen en ik wil het wel even doorsturen naar iemand voor op de site. In dezelfde gids óók 2 stukjes over Oberon. Wil ik ook wel doorsturen...
Laat maar weten naar wie het kan ;-)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #136 Gepost op: 6-10-2005, 22:16:55 »
Ik zat vanmiddag de Veronica gids te lezen en daar stond een stukje bij zondag over TI. Daarin stond dat er maar 3 van het laagste niveau doormogen en dat de rest afvalt.
We zijn het stukje aan het scannen en ik wil het wel even doorsturen naar iemand voor op de site.
Ah leuk dank je :) Mag naar media@terraincognita.tv ajb :)

Tot nu toe klopte de sneak altijd- bijna tot op de letter wat er in het begin van het programma gebeurde ;)

We weten natuurlijk niet zeker of dat dit keer ook zo zal zijn maar er is op zich weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is denk ik :)

Citaat
In dezelfde gids óók 2 stukjes over Oberon. Wil ik ook wel doorsturen...
Laat maar weten naar wie het kan ;-)

::ok:: Stuur maar naar media@oberon.tv  of JvB graag, dank je :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #137 Gepost op: 7-10-2005, 01:34:13 »
Ik zou zeggen bekijk een en ander eens opnieuw, en poets die bol maar even op, ik heb een vermoeden dat de predictie iets anders uitvalt -niet veel, wel iets  ::) ::helderziend:: :-X
hmmmm....  :-\\  hoezo lorie??? VOORKENNIS???  >:D :-X
of ook te diep in de glazen bol gekeken? hihi  >:D ::helderziend:: hehehe  :P
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #138 Gepost op: 7-10-2005, 01:57:06 »
hmmmm....  :-\\  hoezo lorie??? VOORKENNIS???  >:D :-X
of ook te diep in de glazen bol gekeken? hihi  >:D ::helderziend:: hehehe  :P

Niet meer of minder dan u hoor ;D

Ik zou zeggen kijk maar eens goed ::crypisch:: ::trots::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Terra Incognita Pool
« Reactie #139 Gepost op: 7-10-2005, 09:31:51 »
Ah leuk dank je :) Mag naar media@terraincognita.tv ajb :)

Tot nu toe klopte de sneak altijd- bijna tot op de letter wat er in het begin van het programma gebeurde ;)

We weten natuurlijk niet zeker of dat dit keer ook zo zal zijn maar er is op zich weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is denk ik :)

::ok:: Stuur maar naar media@oberon.tv  of JvB graag, dank je :)

Alles was gisteravond al onderweg, dus binnenkort kan je het lezen op de site :-)
Maar in het stuk stond dat er aan het einde van de aflevering nog 3 doormochten naar Koh Muk. Misschien dat er dan 2 in de loop van de aflevering al doormochten. Dat maakt samen 5 he.

Ben benieuwd naar zondag hoor.
En die stoute belgjes weigeren om wat los te laten in het spoiler-gedeelte   :\'(  :\'(  :\'(  :\'(  :\'(

Groetjes,
Cynthia
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.