Auteur Topic: Sarah [Kandidaat BE]  (gelezen 15081 keer)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2005, 18:27:54 »
Sarah ik wil je zeggen ga zo door ::ok::

Je bent de beste ::ok:: ::ok::


Ik hoop dat je zo lang mogelijk op Koh muk blijft of misschien we hoger maar niet terug.

Je bent de beste!! ;D ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2005, 18:42:43 »
Ik heb geen vraag, maar ik heb wel veel bewondering voor je!!
Je bent één van mijn favorieten!!
Ga zo door...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel je vragen aan Sarah!
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2005, 23:22:12 »
 ::bravo:: ::bravo:: Sarah hartstikke leuk dat je je bij de site gevoegd heb ik heb ook veel bewondering voor je hoe je je staande heb weten te houden petje af voor jouw  :) :)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2005, 23:08:38 »
Geweldige kandidaat. ::ok:: Heel mooi om te zien dat ze met een achterstand begint aan de zinkende boot proef en toch ruimschoots wint. ::respect:: :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2005, 23:11:59 »
Yep Sarah heel goed gedaan  ::ok::

Dat is echt wel klasse ja als je alles eigenlijk tegen je hebt op het eerste gezicht. Is ook een fysieke proef, en die winnen van een man dan ook nog vind ik echt klasse hoor  ::ok::

Toen je daar aan kwam zwemmen Sarah dacht ik echt even dit gaat ze nooit halen.. maar ik denk dat die inner strength steeds duidelijker wordt  ::ok:: Doorgaan zo, dan ga je zeker ver komen  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #25 Gepost op: 27-09-2005, 15:19:13 »
Ik vond het super dat je had gewonnen van Steve ondanks ik eigenlijk Steve ook op Koh muk wou houden maar jij bent mijn favoriet.

SUPER!! ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2005, 12:39:37 »
Ik vind Sarah een Super sterke vrouw met een sterke persoonlijkheid en daar doe ik graag me petje voor af  ::jaja:: ::rofl::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2005, 23:29:54 »
Een pracht kandidate met een duidelijke visie over zichzelf en de werled. Ze kent haar wensen en grenzen. Ik heb respect voor het feit dat ze heeft gekozen naar huis te gaan.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #28 Gepost op: 2-10-2005, 23:34:20 »
Ik vindt haar toppie.  ::ok::
Ze heeft voor haar zelf gekozen toen ze weg ging.
En kan terug kijken naar een mooie tijd die Terra Incognita haar heeft gebracht.
Ook kan ze zeggen dat ze wijzer is geworden na TI.
Sarah heeft haar doel bereikt.  ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #29 Gepost op: 3-10-2005, 01:07:22 »
Echt super gedaan Sarah!!  ::ok::

Ik ben blij dat je je doel hebt bereikt in het spel- al vind ik het als kijker heel jammer dat je uit de serie bent ;) Had je graag verder zien gaan, maar dat je je grenzen erkent en ook wat de ervaring je heeft gebracht i.t.o. perspectief  ::ok::

We zullen je missen  ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #30 Gepost op: 3-10-2005, 10:38:31 »
Doel bereikt of dit of dat, al dat slappe gezever. Niet speciaal Sarah hoor want ik heb er ook wel ergens een zwak voor maar al die uitstappers van TI en ER vind ik gewoon een stelletje zwakkelingen.

Dan is het maar een tijdje niet fijn of heb je heimwee of heb je zogenaamd je doel bereikt,je zet je daar maar overheen het is geen eindeloos durende martelgang. Je weet van tevoren 11 weken en dan is het klaar je kunt de dagen aftellen. Kom op zeg de ruggegraat van een zeekomkommer al die uitstappers. Er zijn duizende kandidaten die in hun plaats hadden willen gaan en zich thuis zitten te verbijten om dit soort blabla. Ik vind het in ieder geval niet (meer) mooi en erger me er alleen maar aan. Wie het ook is.  ::niet-ok::
at your service

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #31 Gepost op: 3-10-2005, 15:46:34 »
Ach ja, de beste stuurlui.. ::) ;)

Ik  vind het wel een (persoonlijke) prestatie, die je aan de buitenkant - of puur op 'hoe ver iemand komt' - niet goed kunt beoordelen, maar da's mijn mening  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #32 Gepost op: 3-10-2005, 18:51:17 »
"Achteraf heb ik er spijt van" verklaart Sarah in het gelijknamige artikel uit het Belang van Limburg.

Te lezen via de mediapagina door in het menu naar TI-stuff te gaan en vervolgens 'TI in de media' aan te klikken.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #33 Gepost op: 3-10-2005, 19:27:21 »
En terrecht al die flauwekul. Ik heb al zo veel buitenlandse series gezien. In de Nederlands Belgische expedities ER EN TI, zijn er jaarlijks opgevers. Niet omdat ze ernstig ziek of gewond zijn of er thuis iets vreselijks is gebeurd maar omdat ze heimwee hebben of zich niet prettig voelen. Dat is er vanaf het begin af aan ingeslopen en tegenwoordig denkt iedere deelnemer maar dat het de gewoonste zaak van de wereld is er uit te stappen. Ik heb veel buitenlandse series gezien maar als daar iemand uit de serie gaat dan is het 9 van de 10 keer door of gewond, ernstig ziekte of iets verschrikkelijks thuis.
Hier is het nogmaals normaal want ze zien andere jaren niet anders. Wat dat betreft hulde aan Esther want John en Carl kennen ook de andere series en het gemak of de geaccepteerdheid dat kandidaten opgeven. Met pesten dachten ze dat vaneigens te bereiken maar niet dus.

Eruit stappen is in het buitenland een optie die niet bij deelname hoort.
at your service

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2005, 20:36:48 »
Citaat
Eruit stappen is in het buitenland een optie die niet bij deelname hoort.
en zo hoort het ook!

wat is trouwens EN?

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2005, 20:44:58 »
en zo hoort het ook!

wat is trouwens EN?
Ben je mal, je mag uitstappen en zo hoort het ook.
Beetje hersenloos blijven hangen als je het wel gezien hebt is het domste wat ik me kan voorstellen (of laf  ;).
Sarah,  ::bravo:: ::bravo::

wat is trouwens EN?
Na lang beraad kan ik dit mysterie wel oplossen EN=en. Briljant, al zeg ik het zelf.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2005, 20:58:39 door Castor_en_Pollux »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2005, 20:50:37 »
Na lang beraad kan ik dit mysterie wel oplossen EN=en. Briljant, al zeg ik het zelf.
ow ik dacht dat het ook een programma was ;D

Offline snoepie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2005, 20:53:56 »
Ik vind dat Sarah het goed gedaan heeft. ::ok::
Het is wel jammer dat ze eruit is,
maar dat is haar eigen keus.
Ik kan er niet over meepraten,wat er allemaal door die personen
hun hoofd speeld,omdat ik het zelf nooit meegemaakt heb.
Maar ik begrijp kan het wel begrijpen. ::hug::voor Sarah
Dus het is zeker niet laf of zwak.
   groetjes Snoepie

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2005, 00:07:18 »
ben het met verschillende mensen eens hier, dat het prima is dat Sarah haar eigen keuze heeft gemaakt op een moment dat ze zich opgebrand voelde  ::ok::
maar....ze reageerde m.i. wel wat overdreven op de keuze van agnes; er moeten nou eenmaal twee mensen een duel spelen  >:D hoort bij het spel
en dan helemaal zwelgen in het feit dat haar onrecht zou zijn aangedaan, dat ze tegen steve moest duelleren; beetje kort door de bocht; was alleen in haar beleving, al de anderen op KM hadden begrepen dat het slechts een voorstel was van Josephine en helemaal geen afspraak; om dan meteen in een slachtofferrol te gaan hangen, vind ik toch ff minder hoor  ::)
ook agnes had niet het idee dat ze erg verkeerd had gehandeld en dacht dat sarah het haar niet kwalijk zou nemen; nou, daar keek ze dan behoorlijk op d'r neus  :(
vond het wel sneu voor agnes
Mol moet, mol doet je goed!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sarah [Kandidaat BE]
« Reactie #39 Gepost op: 17-10-2005, 09:07:43 »
Ik mis je in Terra Incognita. Je was mijn favoriet. Ik vind het echt jammer dat je eruit stapte maar je moet het zelf weten. Als je je niet meer prettig volet op het eiland dan stap je eruit.