Auteur Topic: Pascal [Kandidaat BE]  (gelezen 17910 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Pascal [Kandidaat BE]
« Gepost op: 18-08-2005, 02:36:04 »
Pascal (België)

Pascal is 45, woont samen in Diest en heeft een dochter. Hij is zelfstandig handelaar in kleding, accessoires uit de hele wereld en antiek. Hij is zachtaardig in de omgang, maar opvliegend in die aard dat, als hij iets niet ziet zitten, hij graag de opstand leidt.

Pascal doet aan zwemmen, diepzeeduiken, lopen en yoga en gaat graag naar Bonaire, omdat hij het daar zo heerlijk relaxed vindt.
Een man is de opsomming van zijn daden. Terra Incognita ontbreekt nog aan hem. Dit programma brengt het beste en het slechtste naar boven in de mens en daarom vindt Pascal dat hij moet meedoen...


« Laatst bewerkt op: 4-09-2005, 05:47:33 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2005, 17:10:31 »
Er staat een leuk interview van Radiovisie online met Pascal!  :D


>>>>>>>> Lees hier het interview <<<<<<<<
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2005, 00:08:56 »
wel lullig dat ze lieten tonen dat pascal zeker terug gaat degraderen naar niveau 1.konden ze de beelden die ze uitzonden niet zorgvuldiger kiezen.


Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2005, 17:13:22 »
wel lullig dat ze lieten tonen dat pascal zeker terug gaat degraderen naar niveau 1.konden ze de beelden die ze uitzonden niet zorgvuldiger kiezen.

Euh pardon? Waarom slapende honden wakker maken?! Niet iedereen kijkt zo zorgvuldig...nu zit je dingen bekend te maken die andere mensen misschien liever niet willen weten

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2005, 22:56:43 »
Hij zal best ok zijn, maar ik vind hem een béétje zeurderig. In aflevering 1 zo nors reageren als Paulo bij wijze van goede raad voorstelt het rustig aan te doen.
En in aflevering 2 z'n twijfels hebben over de goede bedoelingen van de groep om hem leider te maken.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2005, 23:05:49 »
Hehe ja het voelde wel een beetje dubbel ja dat 'vergiftigde geschenk' van hem kon ik me ergens wel voorstellen ja. Maar het was ook een beetje om zijn negatieve stempel van de groep om te keren denk ik.

Maar aan de andere kant hij doet bijzonder weinig om aansluiting te vinden of zich in te leven in dingen

Heeft het de hele tijd over geesten die hem achtervolgen ofzo :o Ik dacht echt even dat hij psychische decompensatie trekjes had wat in dit soort omstandigheden helemaal niet vreemd zou zijn.

Dus uiteindelijk was die rol zo gek nog niet en heeft het levenswiel hem in zekere zin - indirect- weer gespaard :o wat hem wel eens tactische vriednjes op kon leveren daar ;)

Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen volgende week iig is zijn outsider/ underdog positie een beetje veranderd
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2005, 23:06:21 »
Hij is een beetje afstandelijk ja vindt ik, wel jammer, want hij is zeker bevoorrecht om op Koh Muk te mogen zijn. Maar goed, hij zal er z'n redenen voor hebben. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2005, 23:07:20 »
Hij is een beetje afstandelijk ja vindt ik, wel jammer, want hij is zeker bevoorrecht om op Koh Muk te mogen zijn. Maar goed, hij zal er z'n redenen voor hebben. :)

Misschien realiseert hij zich dat voorrecht nog niet goed genoeg ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2005, 23:07:54 »
deze man gaat het niet lang meer volhouden denk ik, volgende aflevering gaat hij naar het vaste land, denk ik

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #9 Gepost op: 11-09-2005, 23:09:10 »
deze man gaat het niet lang meer volhouden denk ik, volgende aflevering gaat hij naar het vaste land, denk ik

Dat dacht ik vorige week ook  ::rofl::

Hij lijkt me typisch zo iemand die door omstandigheden staande blijft zo'n soort Ronald van vorig jaar  :-X

We zullen zien  :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2005, 23:10:46 »
Hij lijkt me typisch zo iemand die door omstandigheden staande blijft zo'n soort Ronald van vorig jaar  :-X
Ga je nou ER en TI vergelijken... ::) :P

Maar ik denk dat hij inderdaad nog best lang geluk kan hebben met het levenswiel, zeker nu Paulo vertrokken is en 'Joos' en Gianni in zekere zin nog maar 'samen' zijn. Hangt natuurlijk af hoe Bob en zeker ook Sarah zich in de groep gaan plaatsen verder.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #11 Gepost op: 11-09-2005, 23:12:45 »
Ga je nou ER en TI vergelijken... ::) :P
Haha neeeeee alleen kandidaten  ::tandpastasmiley::

Citaat
Maar ik denk dat hij inderdaad nog best lang geluk kan hebben met het levenswiel, zeker nu Paulo vertrokken is en 'Joos' en Gianni in zekere zin nog maar 'samen' zijn. Hangt natuurlijk af hoe Bob en zeker ook Sarah zich in de groep gaan plaatsen verder.

Hmhmm miss vindt Sarah wel meer aansluiting bij iemand als Josephine of sja we zullen zien ga ik van de week eens over nadenken als ik mn nieuwe pool invul  ;D

Goh deze pool is wel lastig zo he nu er niemand afvalt :o  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #12 Gepost op: 11-09-2005, 23:17:06 »
Komt vrij onstabiel over en erg eigenwijs. Lijkt mee meer een blok aan het been vormen voor de groep dan een grote hulp. Het is me dan ook een volkomen raadsel waarom Bob hem koos bij het levenswiel. Uit tactische overwegingen werd gezegd. Tja, weet niet hoe tactisch het is iemand daar te houden die zich zo afscheid van de groep en een negatieve invloed lijkt te hebben.
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #13 Gepost op: 11-09-2005, 23:18:23 »
Komt vrij onstabiel over en erg eigenwijs. Lijkt mee meer een blok aan het been vormen voor de groep dan een grote hulp. Het is me dan ook een volkomen raadsel waarom Bob hem koos bij het levenswiel. Uit tactische overwegingen werd gezegd. Tja, weet niet hoe tactisch het is iemand daar te houden die zich zo afscheid van de groep en een negatieve invloed lijkt te hebben.
Ik denk dat het tactisch is (of iig lijkt) om iemand die minder sterk lijkt (op het moment) te houden bij de informatie die je hebt op Koh Muk...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #14 Gepost op: 11-09-2005, 23:23:38 »
Ik denk dat het tactisch is (of iig lijkt) om iemand die minder sterk lijkt (op het moment) te houden bij de informatie die je hebt op Koh Muk...

Precies ::jaja::

Bob denkt nog een paar daagjes te kopen iig en zo zijn positie wat solider te maken ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #15 Gepost op: 11-09-2005, 23:31:44 »
Tja, ik weet het niet. Het kan zijn positie net zo goed ondermijnen omdat hij voor iemand kiest die iedereen liever kwijt dan rijk is. Dat kunnen ze hem natuurlijk kwalijk nemen. Daarbij heb je elkaar vast nog wel nodig om meer infomatie te verzamelen. En om dan iemand erbij te hebben die zo met zichzelf overhoop ligt... :-\\ Maar goed, we gaan het zien of het een verstandige keuze was. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #16 Gepost op: 11-09-2005, 23:33:43 »
Da's waar Test :)

Heb ook niet gezegd dat het een verstandige keuze was ;)

Denk wel dat Pascal vroeger of later de rekening gepresenteerd krijgt vraag is alleen wanneer :) Kon nog wel langer duren dan we nu denken wellicht
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #17 Gepost op: 11-09-2005, 23:33:59 »
Tja, ik weet het niet. Het kan zijn positie net zo goed ondermijnen omdat hij voor iemand kiest die iedereen liever kwijt dan rijk is. Dat kunnen ze hem natuurlijk kwalijk nemen. Daarbij heb je elkaar vast nog wel nodig om meer infomatie te verzamelen. En om dan iemand erbij te hebben die zo met zichzelf overhoop ligt... :-\\ Maar goed, we gaan het zien of het een verstandige keuze was. ;)
Dat kan ook zeker zo zijn... dat het zo opvalt dat je het zo speelt dat je buiten de groep kan vallen. Risico van het vak. ;) Maar we zullen zien ja. ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #18 Gepost op: 18-09-2005, 23:37:46 »
Pascal is de mol  ::jaja:: ik weet ut bijna zeker!
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2005, 00:56:12 »
...en hierbij dan de rekening voor Pascal. Ik blijf het een beetje vreemd type vinden. Vindt het terecht dat hij terug naar het vasteland gaat. ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....