Alleen Steve is niet teruggekeerd op het eiland, toch. Het blijkt erop dat de kansen om op het eiland terug te keren toch zeer redelijk waren. Pascal had een zeer goede kans gehad bij het boothangen.Josha en Paulo zijn teruggekeerd.
Laten we bij de feiten blijven en niet de voice-over volgen die maar wat zwetst om de spanning te verhogen.
Bob niet, Agnes van mij wel.
Ja uiteindelijk wel door het 'mergen' van de groep met 5 stuks van het vasteland
Maar in de stemmingen maakte men in de eerste tijd erna bijna geen kans. Als dat mergen er niet geweest was, zou Paolo het ook wel hebben kunnen vergeten denk ik
Pascal gaf uit zichzelf op want was kansloos en nou ja.. Pascal
.. Sarah gaf ook uit zichzelf op en Steve viel eruit.
Waarom Bob niet?? Jij was toch zo van het slimme spel?
Bob houdt al vanaf het begin stand op Koh Muk ondanks dat ze hem er liever uitwilden hebben als het erop aankwam. Hij heeft het slim gespeeld (en ook een beetje geluk gehad) door de juiste mensen te kiezen, duel te winnen, (duel net te ontlopen ook 1 x..) en aansluiting te vinden bij deze groep.
Zijn vete tegen Josephine vind ik wat ver gaan maar hij heeft al een paar maal gezien hoe de strijd verliep, en kennelijk Josephine als hoofdschuldige daarvoor aangewezen. Desalniettemin vind ik dat Bob zich al meer heeft 'bewezen' in het spel dan Josephine als je naar puur de beproevingen kijkt die hij doorstaan heeft