Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Benieuwd of het voor de Vlamingen ook zo is. Die hebben nooit geld te hoeven verspillen aan smsjes voor Expeditie Robinson. (tenzij om een reis te winnen door te voorspellen wie afvalt)
Lees net op de site dat er dus twee kandidaten uiteindelijk overblijven op Rang Nok!En dan in een uitzending van twee uren gaan de kijkers bepalen wie er wint? hmmm...vind het niks eerlijk gezegd
Nee ik ben het wel mee eens.. Maar dacht dat er 3 kandidaten op Rang Nok zouden blijven? :SOf nu inmiddels 2..?Raar in ieder geval...
Ik vind het wel een beetje raar, want volgens Net5 leven ze precies als de Zeenomaden. Maar ik heb op internet zitten zoeken en er waren een heleboel dingen die niet klopten. En dan willen ze de finalisten nog even onder die mensjes (de mannen zijn gem. 1.40m en de vrouwen gem. 1.30) brengen
Samen met Salama heb ik ook al een paar andere zeenomaden zien aankomen op Koh Muk (oa toen uitgelegd werd hoe ze in de boot moesten koken)Dus die zullen er wel gewend aan zijn.
Was toch te verwachten? Nou ze hun melkkoetje ER kwijt zijn, hebben ze toch weer iets nodig dat geld in het laatje brengt met sms'en.
Ik heb zin in de finale!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
447 gasten en 2 vaste bezoekers