@ Nicky: mijn allermooiste moment uit Terra? Het zijn er heel erg veel.... Vooral de prachtige natuur heeft heel erg veel indruk op me gemaakt. Het is onvoorstelbaar mooi en geweldig om te zien welke dieren daar allemaal leven, hoe de zon op komt en vooral hoe die weer ondergaat.
M.b.t. de medekandidaten.... Allemaal hun eigen persoonlijkheid. De een ligt je meer dan de ander. Over het algemeen kon ik met velen goed door 1 deur.
De presentatoren: Art is echt een enorm aardige kerel. Vriendelijke, geinteresseerd en enthousiast. En ja, Roos.... als je haar bekijkt dan smelt je gewoon!!!!
@ Lorelei: De Staf van Beraad heb ik inderdaad gemaakt om iedereen een kans te geven om te spreken. Of het initiatief door iedereen gewaardeerd werd....Er werd in ieder geval gebruik van gemaakt dus hij diende zijn doel zeer zeker en hield de weg vrij voor een ieder die wilde spreken.
Ik heb mijn creativiteit op volle toeren laten werken. Het is juist het mooiste om met simpele zaken iets wezelijks neer te zetten. Dus ja, uitingen genoeg.
@Draakje: Dankje, dankje
Ben wie ik ben.
@Castor_en_Pollux: Steve wordt gesymboliseerd door de Murex. En daar zijn diverse, positieve, verklaringen voor.
Leuk dat jullie allen zo veel vragen hebben. Ik zal ze proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Groet,
Remco