Auteur Topic: Josephine [Kandidaat NL]  (gelezen 10689 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Josephine [Kandidaat NL]
« Reactie #20 Gepost op: 30-10-2005, 13:57:19 »
Ik vind Josephine een onprettige persoonlijkheid. Erg bazig en bovendien uitsluiterig. Dat ze slechts een beperkt deel van het team deelgenoot maakte van informatie vind ik typerend. Ja, het mag, en het lijkt strategisch. Maar het impliceert wel hoe ze in het leven staat (bewonderaars mogen tot mij komen, de rest kan barsten) en uiteindelijk lijkt het me dus niet zo strategisch. Els zal de informatie die ze van Patrick gekregen heeft nu ook selectief delen, en dat ligt 100% aan Josephine's houding. Met als gevolg dat een ietsiepietsie non-info (veel meer dan 'vogelnestjes' weet ze niet) ervoor zal zorgen dat een hele pagina met cruciale informatie haar mogelijk onthouden gaat worden. Daar hoop ik in ieder geval wel op.

Tot dusver vind ik Josephine een nogal 'kleine' vrouw, die zich middels borstgeklop en een luide stem groot voordoet. Het verbaast mij elke week meer dat mensen daar in trappen. Ik begrijp de mensen die de riebels van haar krijgen beter. Grappig dat dat precies de mensen zijn die ik sympathieker vind.

« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 13:58:59 door Starry Night »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Josephine [Kandidaat NL]
« Reactie #21 Gepost op: 30-10-2005, 23:01:19 »
Vaag mens, zal nooit meer op Rang Nok komen denk ik, behalve misschien op vakantie ;D